TOIMITUSEHDOT

Rekisteröityminen

Asiakkaat voivat ostaa verkkokaupasta tuotteita rekisteröitymättä palveluun. Rekisteröityminen kuitenkin kannattaa, sillä seuraavien tilauksien tekeminen nopeutuu. Rekisterin tallennettuja asiakastietoja ovat luottamuksellisia, emmekä luovuta niitä ulkopuolisille.

Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee ilmoittaa nimi, toimitusosoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Halutessasi voit tilata myös uutiskirjeen sähköpostiisi, silloin saat tietoa uutuuksista, tulevista tapahtumista ja tarjouksista ensimmäisten joukossa. Tarjoamme myös kanta-asiakkaille alennuskoodeja verkkokauppaamme. Voit peruuttaa uutiskirjeen milloin tahansa, ottamalla yhteyttä meihin sähköpostitse.

Tilaaminen

Voit tilata tuotteita osoitteesta www.youngestfashion.com käyttämällä verkkokaupan ostoskoria, lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info(at)youngestfashion.com tai soittamalla numeroon: +358409526954.

Tuotteisiin sisältyy arvonlisäveroa 24 %, veroerittely on nähtävissä ostoskorissa ja toimitusvahvistuksessa.
Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
Tilataksesi meiltä tuotteita, sinun täytyy olla vähintään 18-vuotias.

Maksu- ja toimitustavat

Verkkokaupassamme voit maksaa seuraavilla maksutavoilla: verkkomaksut, luottokorttimaksut, mobiilimaksutavat, lasku- ja osamaksupalveluita ja PayPal.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Verkkomaksuissa käytössäsi ovat Osuuspankki, Nordea, Handelsbanken, POP-Pankki, Aktia, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, S-pankki, Ålandsbanken, Danske Bank.

Voit maksaa verkkokaupassa luottokortilla: Visa, Visa Electron, MasterCard.

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley.

Voit maksaa ostoksesi myös PayPal tilisi saldolla tai siihen liitetyllä maksu- tai luottokortilla. Valitse maksupainikkeista PayPal, ja pääset kirjautumaan PayPal-tilillesi suorittamaan maksun. 

Postitamme tuotteita 1-2 arkipäivän sisällä maksun saapumisesta tilillemme.
Käytämme lähetysten toimittamiseen Postin palveluita.
Tuotteita toimitetaan asiakkaan kotiosoitetta lähimpänä sijaitsevaan postiin. Josta sen voi noutaa saapumisilmoituksen tai lähetystunnuksen avulla, joka tulee tekstiviestillä tai sähköpostilla.

Kaikille tilauksille Suomeen toimituskulut ovat 3,90 €.

Toimitus kotiovelle on 21 €, paketin koosta ja painosta riippumatta.

Toimituskulut lisätään tilauksen loppusummaan. Nämä toimituskulut laskutetaan vain kerran jokaisen tilauksen yhteydessä. Lisämaksua ei peritä, jos tilauksesi joudutaan toimittamaan erissä.

Huomaathan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin palautus! (13.6.2014 voimaan tulleen kuluttajansuojalain muutoksen mukaan). Noutamattomista paketeista perimme kulut eli palautuvan paketin postikulun hinnan sekä käsittely- ja pakkauskulut, yhteensä 20 €. Teemme kaikista noutamattomista paketeista automaattisen rahanpalautuksen, josta vähennämme suoraan tuon summan.

Verkkokaupasta tilatut tuotteet voi myös noutaa myymälästä ilman toimituskuluja.

Kuljetuksessa vaurioituneet lähetykset

Kun vastaanotat lähetyksen, tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postitoimipaikassa.
Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin sopiaksesi jatkotoimenpiteistä.
Emme vastaa postin hävittämistä/ kadottamista tai vaurioituneista lähetyksistä.

Palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on vaihto- ja/tai palautusoikeus 14 päivää paketin vastaanottamisesta.
Tämän jälkeen tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

  • Jos vaihdat tuotteen toiseen kokoon, emme peri toimituskuluja toista kertaa.
  • Jos vaihdat tuotteen toisen väriseen tai kokonaan uuteen, vaihto käsitellään uutena tilauksena ja siitä veloitetaan toimituskulut.
  • Jos palautat koko tilauksen, palautamme tuotteiden maksut, mutta perimme toimituskulut, myös silloin, jos toimitus on ollut maksuton ostajalle.

Meillä on käytössä asiakaspalautussopimus Postin kanssa (asiakaspalautusnumero 635899), mitä pitää käyttää, jos tuotteita palautetaan.

Tuotteen tulee olla palautettaessa alkuperäisessä kunnossaan: käyttämätön, pesemätön, tuotelappujen tulee olla edelleen kiinni ja alkuperäispakkauksessaan, jos tuote on ollut sellaisessa.
Ellei toisin sovita, tilaus tulee palauttaa mielellään samassa pakkauksessa, joka sinulle on tullut.
Tuote tulee pakata huolellisesti, ettei se vahingoitu kuljetuksessa.

Ilmoita meille vaihdosta tai palautuksista AINA ennen lähettämistä sähköpostiosoitteeseen: info(at)youngestfashion.com tai soittamalla numeroon: +358409526954.

Pakkaa kaikki palautettavat tuotteet samaan pussin tai pakettiin vaikka ne olisi toimitettu erillisinä lähetyksinä.
Paketin palautuksen yhteydessä pyydä aina postista kuitti.

Youngest Fashion Oy vaihtaa tuotetta tai palauttaa maksun heti, kun tuotepalautus on saapunut ja todettu alkuperäisessä kunnossaan olevaksi. Rahanpalautuksissa käytetään samaa maksutapaa, kuin millä tilaus on maksettu. Mikäli tuote ja sen pakkaus eivät ole myyntikunnossa, emme valitettavasti voi hyvittää tuotteen hintaa.

Youngest Fashion:lla on oikeus peruuttaa tilaus, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeä virhe tai tavarantoimittaja ei pysty toimittamaan tilausta kohtuullisessa ajassa eli 30 päivän sisällä.

Nämä ehdot ovat voimassa 15.12.2021 alkaen, Youngest Fashion Oy pidättää oikeuden muuttaa ehtoja.

Kiitos kun tutustuit toimitusehtoihin. Mukavia ostoshetkiä!